reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Boris Fugger

Boris Fugger

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pisces mortui solum cum flumine natant. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Najvyššie ocenenie pre Tajovské noviny

Boris Fugger

Najvyššie ocenenie pre Tajovské noviny

Slávnostným vyhlásením výsledkov sa začiatkom novembra tohto roku skončila celoslovenská súťaž obecných, mestských, regionálnych a kultúrno-informačných novín a časopisov Miestne noviny 2011. Jedno z najvýznamnejších ocenení putovalo do nášho regiónu. Tajovské noviny získali v kategórii - noviny, časopis obce do 1000 obyvateľov - 1. miesto.

  • 17. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 594x
  • 1
Zakáľačka

Boris Fugger

Zakáľačka

  • 22. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 541x
  • 0
Kedy sa stáva poslanec NR pokrytcom?

Boris Fugger

Kedy sa stáva poslanec NR pokrytcom?

Poslanec je podľa mňa pokrytec vtedy, ak ide do Národnej rady hlasovať vo veci, ktorá bytostne ovplyvňuje život ľudí v oblasti kde dostal mandát od voličov a zdrží sa hlasovania alebo dokonca na hlasovaní chýba.

  • 19. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 854x
  • 3
Pivo podávame len k jedlám

Boris Fugger

Pivo podávame len k jedlám

Na ten nadpis som bol ja, ale aj mnohí moji vrstovníci často veľmi napaprčení. Bolo to za socializmu. Znamenalo to, že ak ste si v takomto zariadení chceli dať pivo museli ste si k tomu dať aj jedlo. Ten podnik mi dnes pripomína náš parlament.

  • 16. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 555x
  • 1
Ukradla Bystrica „Radvanský jarmok“ Radvani ?

Boris Fugger

Ukradla Bystrica „Radvanský jarmok“ Radvani ?

Keď po tieto dni prechádzate štvorprúdovou cestou pretínajúcou Radvaň, pôsobí to na vás dojmom ospalého provinčného predmestia. Žiadne autá, na uliciach vidno sotva pár ľudí. Podľa názvu „Radvanský jarmok", ktorý sa tu vždy v druhý septembrový víkend s tradíciou vyše tri a pol storočia koná, je to pre cudzieho človeka laika nepochopiteľné. Vysvetlenie je ľahké, je tomu tak preto, lebo sa koná v historickom centre Banskej Bystrice a priľahlých parkoviskách.

  • 10. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 719x
  • 4
reklama
Quo vadis SDKÚ? (2.)

Boris Fugger

Quo vadis SDKÚ? (2.)

Tak ako som už písal v mojom prvom pojednaní “Quo vadis SDKÚ (1.)“ strana sa podľa mňa definitívne rozdelila na dve krídla. Po udalostiach posledných dní a reakciách alebo aj mlčaní v SDKÚ je to už pre mňa jasné. Vidí sa mi ale, že hodnotové krídlo je malé, slabé a čo je najhoršie už asi aj definitívne pokorené. Čo si na pánovi Dzurindovi vážim a dúfam , že som pozorne načúval, je to, že posledné dni nevystupuje v mediách a netvrdí, že SDKÚ je hodnotová strana. To ho teda ctí.

  • 24. aug 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
2. Tajovský beh 2011

Boris Fugger

2. Tajovský beh 2011

Tajov - Dňa tretieho septembra sa v našej milovanej obci už druhý krát bude konať „Tajovský beh“. To že rastie obľuba tohoto podujatia je vidieť podľa  rastúceho záujmu pretekárov, ale aj širokej diváckej verejnosti .

  • 17. aug 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Quo vadis SDKÚ? (1.)

Boris Fugger

Quo vadis SDKÚ? (1.)

V deväťdesiatych rokoch som mal možnosť sledovať dianie u nás cez okno vtedy takzvanej západnej Európy. Dnes po dvadsiatich rokoch už žijem doma a môžem hodnotiť a porovnávať.

  • 13. aug 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu